Zjawisko sezonowości w programach afiliacyjnych
dodano : [ 17/02 ] tagi:
Centrum Edukacyjne TradeDoubler Zjawiskiem sezonowości w programie partnerskim nazywamy zwiększenie bądź zmniejszenie zainteresowania danym produktem w określonym przedziale czasowym. Jest to zjawisko powszechne i stanowi szansę dla Wydawcy na dodatkowy wzrost przychodów poprzez okazjonalną promocję produktów z kategorii nawet pozornie niepasujących do...

TD analizuje wpływ erupcji islandzkiego wulkanu na branżę turystyczną.
dodano : [ 17/02 ] tagi:
Skala ruchu oraz nieustanne zmiany konfiguracji podróży we wszystkich sektorach branży przewozów spowodowały spore zamieszanie: strony internetowe stały się niewydolne, a pracownicy odpowiedzialni za obsługę witryn i handel zostali przesunięci do telefonicznej obsługi klienta. W biznesie niemal całkowicie opartym na komunikacji oraz transakcjach realizowanych drogą internetową, ta niecodzienna sytuacja okazała się doskonałą l ...

Wyłączna umowa z Lufthansą
dodano : [ 04/02 ] tagi:
Tradedoubler zapewnił sobie wyłączną umowę z Lufthansą na ponad dwukrotną rozbudowę programu affiliacyjnego swojego ogólnoeuropejskiego partnera

Wybierz stronę: 1
Blowjob